त्यो अविष्मरणीय चिकाई सम्झदा | Nepali Sex Stories Nepali

त्यो अविष्मरणीय चिकाई सम्झदा | Nepali Sex Stories Nepali

अफिसबाट बिदा भइ म ठिक ३ बजे पोस्ट अफिस अगाडी उभिए दिदि १५ मिनेट जति ढिला पुगिन अनि हामि दुवै सुन्धाराको सिगापुर गेस्ट हाउसमा गयेउ अनि पैसा तिरेर उनलाई कोठामा लगे खुब राम्री देखिएकी थिइन् उनि ? अनि मैले उनलाई नुहाउनु पर्छ आज भने उनले किन भनेर सोधिन मैले सफा भएर गर्दा पानि खुब आउछ भने तर उनले मैले त नुहाएर त आएको नि भनिन अनि मैले तेसो भए संगै बाथरूममा गएर मलाई नुहाइदिन भने र उनको हात समाते कस्तो कस्तो भएर आयो एकदम तातो र मुलायेम हात रहेछ अनि अंगालो हाले र किस गरे अंगालो हाल्दा उनको चुचचाले कस्तो घोचेर ल्यायो

Also READ Fucked On Her Big-Soft-Sexy Ass.. [Nepali Sex Story]

अनि मैले बिस्तारै उनको हात खुट्टामा मसाज गर्न थाले उनको तिघ्रा त कस्तो मुलायेम रहेछ सिमलको भुवा जस्तो मेरो हातै नरम भए झैँ लाग्यो अनि पेटमा हात लगाये उनि काउकुत्तिले हास्न थालिन र मैले सोधे हजुरको लोग्ने दुवइ गएको कति भयो ? २ वर्ष पुरा भयो भनिन अनि मैले २ वर्ष सम्म त कुवामा खुब लेउ लागेको होला नि भने उनि हासिन र मैले फेरी पेटमा काउकुत्ती लगाइ दिए उनि अझ जोडले हसिन र मैले उनको कम्मरमा समातेर बाथरुममा लगे किन नि यहा भनिन र मैले बाथलिनु पर्यो नि भने अनि उनको माथिको कुर्था निकाली दिए रातो कसिएको ब्रामा थुनिएका ति चुचचा बिस्फोटन होआउला झैँ गर्न थाले हेर्ननै गारो भयो र आँखा चिम्लेर सुम्सुम्यौन थाले कस्तो कसिलो बुबु अहा !

Click to watch nepali sex video

अनि मुन्टापनि कस्तो ठाडो भएका सियोको टुप्पो जस्तै अनि फेरी सुरुवालपनि खोलिदिए आमामामा मा कस्तो ठुलो त नरम अनि तेतिकै सेतो पुरा सगरमाथाको हिउ जस्तै सफा र देख्दै मदहोस बनाउने …….. ! उफ आ…….. मेरो मुखबाट अनायासै आवाज आयो र उनले के भयो भनिन ? मैले तपाइको तिघ्राको नसाले बेहोस नै बनाउन लाग्यो भने उनि हासिन मात्र उमेर अलि छिपीयेको भएपनि जवानी त १८ बर्षे भन्दा कम लागेन ? तिघ्रा सुम्सुम्यौन लागे ?


Also Read Sujata sanga ko Sex [Latest nepali sex stories]

जिब्रोले चाट्न लागे उनलाई निकै काउकुत्ती लागेछ र तिघ्रा मेरो जिब्रोबाट टाढा लिन प्रयास गरिन तर पनि समातेर मजाले चाट्न थाले अनि उनले किन यहा येसरी चाटेको भनिन ? अनि मैले म त येसमा नै पो मस्त भए भने अनि उनले हासेर अलि माथि झन के हुने होला आज !!?? मरिने पो भैयोकि के हो आज भनिन ………! मैले पनि मान्छे त होइन कुवाको धमिलो पानीको माछा चाही मर्नु पर्छ भने अब उनलाईपनि सहने क्षेमता भएनछ र मेरो प्यान्ट पनि खोलिदिईन मेरो बाबु पनि निकै फुलिसकेको थियो सानो कटूले के थाम्थ्यो छेडुला झैँ गरि बाहिर निस्कियो दिदि त तर्सेर हेरेको हेरएयेई भइन अनि फेरी हास्दै कत्रो ठुलो बाबु आममै भन्दै हातमा लिइन कस्तो तातो र कडा रहेछ तपाइको भन्दै जोडले समात्न थालिन अनि मैले भने आज तपाइको कुवा सफा गरि एसले नै पानि निकाल्छ भने उनि हास्दै आम्मै यो त धेरै ठुलो छ मेरो कुवामा त छिर्न सक्दैन भनिन र झन जोडले समात्न थालिन र तल माथि गरि खेलाउन थालिन मलाइत कस्तो गारो भयो र सासनै रोकियो अनि झट्ट उनलाई जोडले समातेर उनको चाक मेरो बाबुतिर फर्काए अनि उनको ब्रा बाहिर बाटनै बुबु खेलाउदै कट्टु नखोलेर नै चाक बाट धकका दिन लागे आफुलाई सम्हाल्ननै सकिन मेरो बाबुबाट त छताछुल्ल उनको चाकमा कट्टुमाथि नै वाकी दियो


Also READ Vai Ko Gf Lai Blackmail Garera Chike [Nepali Sex Video]

उनि अआया आअम्म्माइ…….. अहिलेनै भन्दै हास्न थालिन ……… अनि मैले यो त तपाइको कुवा सफा गर्नको लागि हतियार सफा मात्रै गरेको हो भने उनि हास्दै अबत छिट्टै नै कुवा सफा गर्नतिर लाग्नु पर्छ भनिन यसै बिचमा मैले सावोर खोलिदिए र निथरुक्क भिजाइदिये ब्रा र उनको कट्टू भिजेर उनको मालमा नै टासियो कस्तो देखियो भने आम्म्म्मई……..!! मेरो त सनक्क संकियो र एकचोटीमै भएंकर भयो उनि पनि छक्क परिन र भनिन ओह ……….. अआया …. कत्रो ठुलो भयो एकछिनमा नै भन्दै साबुन दल्न थालिन मैले पनि उनको ब्रा खोलिदिए र बुबुमा समातेर मालिस गर्न थाल्ये उनका ति हिमालझै चुचुरो परेका बुबु समात्दा खुब आनन्दको अनुभूति भयो सायेद धेर बढी प्रयोग भएका थिएनन होला निकै कडा र अनार् दाना जस्ता गजबका माल थिए येत्तिकैमा मैले उनको कट्टु पनि खोलिदिए र आममामा………. कस्तो गजबको कुवा रहेछ दुइतिर बाक्लो घना झाडी अनि बिचमा रहेका दुइ बिशाल चट्टान जस्ता गुलाबी रंगका ओठ अनि बिचमा सानो कन्दमुलजस्तो देखिने खैरो खैरो रातो रातो सानो पुक्लुक्क उठेको मानौ मोतिको अमुल्ये दाना जस्तो……… कस्तो कस्तो भयो हेर्नै सकिन र चाट्न थाले

जिब्रो अलि भित्र गरेर लपक लपक के चाट्न थालेको थिए उनको मुखबाट एकदम तातो सास आउन थाल्यो उउउउ …… अअह………….. व ……. मलाइ पनि खुब माया लाग्यो र उठेर अंगालोमा जोडले हाले अनि बिस्तारै उनको दाहिने बुबु चुस्न र अर्को बुबु हातले सुम्सुमौन थाले अनायासै उनको बुबु त येसरी फुलेर आएकी निकै ठुला र कडा भए मन्द तातो शावर खोलेको थिय तेसैले पानीले पनि हामीलाई कौकुत्ति लगाइरहेको थियो अझ मैले जोडले चुस्न र समात्न थाले बिस्तारै एउटा हातले तल उनको पुतिको अनारदाना खेलाउन थाले उता शावरको मन्द तातो पनि अनि उनको पुतिबाट निस्केको चिप्लो पदार्थले मेरो औला भित्र र बाहिर गर्न थाल्यो उनले पनि मलाई सुम सुम मालिस गर्न थालिन र भनिन मेरो राजा अब म धेरै सक्दिन ……. अब ……. छिटो गर्नुन मरो कुवा कस्तो भैसक्यो ……… छिटो न …… भन्न थालिन अनि मैले उनलाई पछाडी फर्काए र एउटा खुट्टा कम्बोर्टको माथि राख्न लगाए ……… अब उनले कुरा बुझिछिन


Also Read Sathi Ko Bahini Sita Sanga Honeymoon [sex katha]

आफ्नो छाक अलि पछाडी धेकिलिन र मलाई उनको पुतिमा छिराउन सजिलो हाओस भनेर आफ्नो जांघ अलि फराकिलो पारिन अनि मैले पनि बिस्तारै नुको पुतिको मुखमा मेरो थन्केको लाडोको टुप्पो उनको भाग्नाकुरमा घिसार्न थाले निकै चिप्लो भैसकेको थियो उनले अलि बिस्तारै ल कति वर्ष भैसक्यो नगरेको ………. भन्दै मेरो मुखमा उनको जिब्रो हालीदिइन हामि एकअर्काको जिब्रो चुस्दै मजा लिदै उनको बुबु पनि समात्दै ………… गर्न थाले येतिन्जेल उनको पुतिमा मेरो आधा लाडो छिरी सकेको थियो उनले बिस्तारै आफ्नो चाक म तिर धकेल्न थालिन उता शावरको पानीको आवाज अनि उनको मुखबाट निस्केको आवाज कस्तो रमाइलो थियो.….

अनि मैले पनि मेरो लाडोलाइ उनको पुतिमा पुरै छिराउने तरखरमा लागे

निकै कसरत गरे ………. उनको मुखबाट आईया …….. भन्ने सब्द आयो पुरै चिरी सकेको रहेछ अनि मलाई अति आगोनै बलिसकेको थियो उनको कम्मर समातेर पेल्न थाले खुब आनन्द आयेछ मेरो राजा अलि भित्र छिराउनु न अलि ………. अलि …….. भन्न थालिन म पनि के कम जोड जोडले हान्न थाले पत्याक पत्याक आवाज आउन थाल्यो शावरलाइ अलि ठुलो खोलिदिए र झन जोड जोडले हान्न थाले अआया…………….. उफ ………. बाबा………… उनको कस्तो कस्तो आवाज आउन थाल्यो मरो पनि प्लिज प्लिज ………… अलि देउन अलि भित्र छिराउन देउ न प्लिज ……….. भन्ने शब्दहरु आइरहेका थिए …………शावरको पानीले पनि उनको पुतीमा हान्दा च्याक च्याक आवाज आइरहेको थियो

अनि मैले उनलाई बिस्तारै अगाडी फर्काए र उनको एउटा जाँघलाइ मेरो जाँघमाथि हाले अनि बिस्तारै उनको पुती मा मेरो लाडो छिराए अनि फेरी दनादन दिन थाले वा ……….हाया………. कस्तो तातो पुती आगोले पोलेकै जस्तो लाग्यो ……… झन जोडले दिन थाले …………. उनले पनि अलि अलि भन्दै थिइन…………… उनको लामो रौले गर्दा कहिले कहिँ रौहरु तन्किने रहेछन …….. रौले दुखायो भन्थिन ………. फेरी मलाई उनलाई कुकुरले जस्तो हान्न मन लग्यो र पछाडी फर्काए …. उनले पुगेन र मा त थाकी सके भनिन अनि मैले पख्ननु न प्लिज म अझै तपाईको कुवा सफा गर्दै छु भने …….. र उनलाई चार हात खुट्टा टेकन लगाए र उनको चाक अलि माथि उठाउन लगाए उनि पनि आसन दिन त माहिर रहिछिन ……… कस्तो राम्रो संग मिलाइदिइन भने ……… आआह्ह्ह्हाआआ …………….

अनि मैले उनको पुतीमानै पर्ने गरि शावरको मन्द तातो पानि अलि ठुलो पारेर खोलिदिए उनलाई पानीको धारले खुब मजा आयेछ अलि ठुलो खोल्नु न भनिन अनि शावर ठुलो पारेर हातले पुती खेलाउन थाले उनले मेरो राजा हजुरलाई त आइमाईलाइ कस्तो मजा दिने जुक्ति रहेछ….. येस्तो आनन्द त जिन्दगीमा कहिले पनि लिएको थिएन भनिन ………………. मैलेपनि हेर्दै जानुन म अझ कति मजा दिन्छु भन्दै अब म तपाइको पुतिमा चिगु त भनेर सोधे ………. अ ………… अब त छिटो छिराउनु न भन्दै मेरो लाडो आफ्नो पुतिमा लगेर मिलाइदिइन र मैले जोडले झड्का दिए लुत्त छिर्यो उनको कुममा समातेर जोडले पेल्न थाले उनको चाक पनि कस्तो राम्रो भोगटे जस्तो फक्क उठेको खुब मजा आयो बुबु समात्दै धकका दिन थाले उन्लाइ पनि खुब मजा आयेछ आफ्नो चाकलाइ यता उता घुमाउन थालिन

जोड जोडले हान्न थाले छयाप छयाप जोडले आवाज आउन थाल्यो ……… पानि संगैको आवाजले पनि हामि दुबैलाई खुब मुड दि रहेको थियो अनि मैले बुझे उनलाई पुगीसकेछ तर पनि मेरो मर्दपन देखाउन झन जोडले कुममा समातेर चिगन थाले उनले पुग्यो अब झार्नु न भनिन अनि मलाई पनि अतिनै भैसकेको थियो जोड जोड ले दुइ झड्का लगाउदै उनको ढाडमा मेरो लडो राखे तातो तातो बाफ् संगै मेरो लाडोबाट सल्बलाउदै फुसी निक्ल्यो ……….. सबै उनको पछाडी चाकमा पोखिदिए ……….अनि उनलाई अंगालो मार्दै हामि एकार्काको जिउ धोई पखाली दियेउ अनि उनलाई मैले पछाडी बोकेर रुमको खाटमा सुताए र उनको जिउ ताबेलले पुछीदिए कृपया प्रतिक्ष गर्नुहोला मा पुरा कथा लिएर फेरी आउने छु

Post a Comment

5 Comments

  1. Everything feels sexy such a nice nepali sex stories in nepali. please post more nepali sex story and videos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. If you want to have fun with big and thick cock then message me.
      I will lick your pussy and fuck you till you say no

      Delete
    2. Fuck you Nepali kanchi...and beautiful Nepali sex Katha enjoyed this sex Katha Nepali ma keep sharing Nepali sex stories 2020. I am great fan of sex stories in Nepali. I have learned new Nepali sex after reading this Nepali sex story. I will also teach other about Nepali youn stories and sex stories in Nepali. Thanks nepalisexstory website for sharing such a sexy Nepali story.

      Delete
  2. Replies
    1. Muji Facebook id re Nepali sex stories in Nepali ma padera lado thanke jasto Cha muji ko randi ko chora. This is the best Nepali sex website to read Nepali hot sex stories and Nepali sex vidio.

      Delete